Whitepaper oversigt

KEYNOTE: DR's awareness-kampagne med fokus på phishing-test

KEYNOTE: DR's awareness-kampagne med fokus på phishing-test
DR har valgt at sætte fokus på informationssikkerhed og medarbejdernes rolle og i den forbindelse sat gang i en awareness-kampagne med det formål at øge ansattes bevidsthed om sikkerhed. Kampagnen bygger på to elementer, en sikkerhedsportal med generel information om sikkerhed til medarbejdere og en række events, som skal fange medarbejderens opmærksomhed. Erik vil fortælle om sine erfaringer med at gennemføre kampagnen og især om resultatet af phishingmailen, som blev sendt til samtlige medarbejdere i DR.
download
Ved download af dette whitepaper accepterer du, at leverandøren af whitepaperet kontakter dig på din oplyste e-mailadresse eller telefonnummer med yderligere information om leverandørens ydelser relateret til whitepaperet
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Funktionen:
Udgivelsesdatoen: 08-05-2017
Filtype: pdf
Dokument: Præsentation
Sprog: DA
Udgivet af: Infosecurity Denmark/Version2 Datacenter

Også interessant

Arrangør
Version2
Ingeniøren
Partner